CAPALTARD, a la terrassa de la Biblio

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us proposa un nou cicle cultural pels vespres d’estiu a Vic que tindrà lloc a la terrassa de la Biblioteca, amb una agenda d’activitats i espectacles diversos per a públic adult, jove i familiar.

CAPALTARD, a la terrassa de la Biblio s’allargarà durant tres setmanes, concretament del 26 de juny al 13 de juliol, de dilluns a dijous a les 8 del vespre, un cop finalitzat l’horari de biblioteca i amb una durada d’una hora.

Des de la biblioteca es vol promoure la cultura en tots els àmbits i no només la lectura. Per això s’han programat dotze propostes variades de petit format que travessaran per disciplines culturals diverses: escèniques, musicals, visuals i literàries. D’aquesta manera la biblioteca es vol obrir a nous públics que no son de l’àmbit literari, a més a més de fidelitzar els habituals.

CAPALTARD està enfocat principalment a un públic adult, tot i que també es dediquen dos dies als joves i al públic familiar, sumant-se a Les tardes d’estiu al carrer! i a les propostes culturals de la Festa Major, incorporant les propostes al programa de les festes.

L’espai escènic protagonista del cicle és la terrassa, situada a la planta 2, un espai íntim i recollit per a gaudir dels vespres d’estiu amb vistes al riu i al centre històric de la ciutat. Una nova forma de descobrir el potencial de tot l’equipament ubicant activitats a espais menys habituals com la terrassa i el jardí.

Totes les activitats son d’accés lliure però amb aforament limitat de 50 persones (excepte el 26 de juny, que serà de 30 persones, i les propostes al jardí per a joves i famílies).

Per reservar, cal inscriure’s a la Biblioteca: 93 883 33 25 o b.vic.pb@diba.cat

El cicle CAPALTARD compta amb el suport de l’Ajuntament de Vic i la Diputació de Barcelona.

Podeu consultar totes les activitats a:

CAPALTARD a la terrassa de la Biblio, programa d’activitats:

• Dilluns 26 de juny: La flor de l’autopista, teatre amb l’obra de la companyia La Swanson i maridatge de vins amb la sommelier Anna Castillo.
  • Dilluns 3 de juliol: Els Culdolla, narracions hilarants per a adults a càrrec de Jordina Biosca.
  • Dijous 6 de juliol de 18 h a 21 h al jardí: Taller de murals i música, pintarem un mural col·lectiu amb Salvia @absurdasocietat i el raper FueraD$ (Joel Sànchez).
  • Dilluns 10 de juliol: Roig quasi invisible, narracions reivindicatives a càrrec de Sherezade Bardají.
  • Dimarts 11 de juliol: AbraMolinari Duo, concert a càrrec de Quim Abramo Soldevila i Franco Molinari.
  • Dimecres 12 de juliol a les 18 h al jardí: La veritat de les princeses, conta contes i taller de titelles reciclats a càrrec de La Boia Teatre.

Totes les activitats seran a les 8 del vespre a la terrassa de la biblioteca, excepte el dijous 6 de juliol i l’espectacle familiar del 12 de juliol, que seran a les 6 de la tarda al jardí.

El 5 de juliol, coincidint amb la Festa Major, no hi ha activitat.

En cas de pluja, els esdeveniments es traslladaran a la Sala d’actes U d’Octubre.

ETIQUETES: Afers domèstics, Anna Castillo, CAPALTARD a la terrassa de la Biblio, Contes infantils, Contes per adults, Espectacle teatral, Franco Molinari, FueraD$ (Joel Sánchez), Jordina Biosca, La Boia Teatre, La Swanson, Maria Izern, Maridatge de vins, Mireia Castillo, Núria Armengol, Quartet de Clarinets Banús, Quim Abramo, Raquel Pena, Recital poètic, Salvia @absurdasociedad, Sandra Rossi, Sara Carline, Sherezade Bardají, Taller de murals i música, Taller de titelles