10 de juliol de 2023 | 20:00 - 21:00

Contes per adults: Roig, quasi invisible amb Sherezade Bardají

En el marc del cicle d’activitats culturals CAPALTARD a la terrassa de la biblio, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida la narració de contes reivindicatius:

Roig, quasi invisible a càrrec de Sherezade Bardají.

Roig, quasi invisible és un espectacle reivindicatiu que destapa temes com el maltractament, la regla i els intríngulis entre dones.

Durant segles, les dones han explicat històries com la de Barbablava, l’assassí de dones, en la intimitat. A La cambra sagnant, l’escriptora Ángela Carter troba en la literatura un altaveu per versionar aquest conte tradicional imprescindible en els nostres dies.

I la Sherezade Bardají, narradora, hi suma altres històries terrorífiques, reivindicatives i divertides. Ho fa amb les mans, amb la veu, amb els ulls i amb molt d’humor, però no tot sorgeix de manera casual… No us deixeu enganyar: el fet extraordinari és, precisament, que sembli senzill.

Espectacle de narració per a persones adultes amb ganes de cridar ben fort.

Més info: Sherezade Bardají

Activitat gratuïta. Places limitades.

Inscripcions: 93.883.33.25 – b.vic.pb@diba.cat

Dia: Dilluns, 10 de juliol de 2023

Lloc: Terrassa (2a planta). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

En cas de pluja, els esdeveniments es traslladaran a la Sala d’actes U d’Octubre.