Fes-te el carnet

El fons de la biblioteca és públic i de lliure accés. Tothom pot consultar els documents al catàleg, els llibres de les prestatgeries, les revistes i diaris, etc.

Els llibres que estan localitzats al magatzem i alguns dels llibres dels fons especials que estan exclosos de préstec s’han de demanar al personal bibliotecari per tal de poder-los consultar.

A la biblioteca podeu demanar informació sobre diferents temes d’abast general i local. El servei dóna resposta a preguntes diverses, i en cas de no poder resoldre algun dubte, facilita les dades de l’entitat o organisme adient per satisfer-la.

Com fer-se el carnet:

Presencial

Per fer-se el carnet només cal portar un document identificador com DNI/NIE, passaport, carnet de conduir o llibre de família.

Formulari en línia

També es pot fer la sol·licitud del carnet a través del següent formulari en línia.

Per recollir-lo a la biblioteca, s’ha de portar un document identificador (DNI/NIE, passaport, carnet de conduir, etc.).

Els menors de 14 anys han de venir acompanyats dels pares o tutor/a legal, que hauran de signar una autorització digital.

En cas de pèrdua, tornar a imprimir el carnet té un cost de 1 euro.

També us podeu descarregar gratuïtament el carnet digital a través de l’aplicació de mòbil.