28 de juny de 2023 | 20:00 - 21:00

Tàndem poètic Núria Armengol i Mireia Calafell

En el marc del cicle d’activitats culturals CAPALTARD a la terrassa de la biblio, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us proposa un recital poètic a càrrec de Núria Armengol i Mireia Calafell.

Núria Armengol (Vic, 1986) és bibliotecària d’art i alhora cursa Estudis Literaris. Es dedica a la difusió de la poesia a través de La Cava Poesia, un cicle de recitals a la Jazz Cava de Vic. Ha publicat alguns llibres d’història de Catalunya per infants a l’editorial Comanegra i poemes solts a l’editorial Emboscall i a Reduccions: revista de poesia. El 2017 va publicar el seu primer poemari, Fractura a Edicions del Buc.

Mireia Calafell i Obiol (Barcelona,1980) és una poeta, escriptora i productora cultural catalana. Llicenciada en Humanitats per la Universitat Pompeu Fabra, treballa a Sullivan, des d’on desenvolupa projectes culturals i educatius. Va ser codirectora del festival Poesia i + i codirectora del festival Barcelona Poesia. El seu darrer poemari és Nosaltres, qui (març 2020) Premi Mallorca de poesia 2019 i Premi Josep Maria Llompart de poesia 2021.

Activitat gratuïta. Places limitades.

Inscripcions: 93.883.33.25 – b.vic.pb@diba.cat

Dia: Dimecres, 28 de juny de 2023

Lloc: Terrassa (2a planta). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

En cas de pluja, els esdeveniments es traslladaran a la Sala d’actes U d’Octubre.