26 de juny de 2023 | 20:00 - 21:30

Teatre: La flor de l’autopista de La Swanson

En el marc del cicle d’activitats culturals CAPALTARD a la terrassa de la biblio, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us proposa l’obra de teatre:

La flor de l’autopista de la companyia de teatre de petit format La Swanson.

Escrita i dirigida per Climent Ribera i interpretada per ell mateix i Núria Gómez. Amb un maridatge de vins a càrrec de la sommelier Anna Castillo.

«Un cementiri. Dues persones. On se situa la línia entre bons i dolents? Quines forces mouen els fils dels nostres actes? I fins on es poden arribar a tensar? Hi ha línies que, una vegada es creuen, no es pot tornar enrere. La Lídia i en Ricard connectaran a partir de les seves pèrdues i parlaran de les decisions preses en calent o en fred, de les dones que sempre naveguen per sota els homes, i de les pors, i de les plantes, i de les flors, moltes flors. La Flor de l’Autopista és una història que es descabdella al voltant de la culpa, de la justícia, de la mort i de les nostres accions. Què passa quan una conversa trivial i inesperada, es converteix en un moment crucial a la nostra vida?»

Activitat gratuïta. Places limitades.

Inscripcions: 93.883.33.25 – b.vic.pb@diba.cat

Dia: Dilluns, 26 de juny de 2023

Lloc: Terrassa (2a planta). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

En cas de pluja, els esdeveniments es traslladaran a la Sala d’actes U d’Octubre.