9 d'octubre de 2023 | 18:00 - 20:00

Xerrada: L’Acolliment familiar a càrrec del Servei d’acolliments familiars de Creu Roja

Al nostre entorn hi ha molts nens i nenes que per diferents motius no poden viure amb les seves famílies d’origen. L’acolliment familiar permet a aquests infants viure en un entorn familiar mentre la seva família no pot atendre’ls.

Hi ha diferents modalitats d’acolliment per adaptar-se a les situacions de cada infant i de cada família, i la durada pot ser de mesos, anys o de vegades fins que els nens o nenes ja es fan grans. En totes les situacions, els infants mantenen la relació amb la seva família.

Des del 1993 el Servei d’Acolliments Familiars de Creu Roja promou la incorporació d’un infant o adolescent en situació de desemparament en el si d’una família acollidora a fi d’assolir el seu desenvolupament integral.

El Servei d’Acolliments Familiars de Creu Roja ofereix una sessió informativa per parlar sobre l’Acolliment familiar i respondre a totes les preguntes que sorgeixin. A partir de la mirada d’alguns contes i novel·les explicarem l’acolliment.

Més info: Acolliment familiar

Aquesta xerrada es complementa amb l’Exposició Fotogràfica Acolliment Familiar del fotògraf Josep Xoy, que del 3 al 13 d’octubre trobareu al vestíbul de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

La xerrada L’acolliment familiar es farà:

Dia: Dilluns, 9 d’octubre de 2023

Lloc: Sala d’actes . Biblioteca Pilarin Bayés de Vic