3 d'octubre de 2023 - 13 d'octubre de 2023

Exposició fotogràfica: Acolliment familiar de Josep Xoy i Soler

L’exposició fotogràfica Acolliment familiar de Josep Xoy s’emmarca dins del projecte de foment de l’Acolliment Familiar, amb la idea de donar a conèixer aquesta mesura de protecció per a infants i joves que temporalment necessiten una família.

Les fotografies estan presentades amb un suport que són uns paraigües i que tenen el simbolisme de ser l’aixopluc pels infants i joves que ho necessiten, el temps que ho necessiten. Els paraigües representen les famílies acollidores i cada paraigües és una modalitat d’acolliment diferent, amb imatges de la vida dels infants acollits, de la família d’origen i de la família acollidora.

Josep Xoy i la seva esposa Tona Soler col·laboren des de fa anys amb Creu Roja com a família acollidora en la modalitat d’urgència i diagnòstic.

Xoy és arquitecte de professió i aficionat a la fotografia i a la pintura. Ha guanyat diversos premis en l’àmbit de la fotografia.

Més info: Díptic Exposició fotogràfica Acolliment familiar de Josep Xoy

Dia: Del 3 al 13 d’0ctubre