7 d'octubre de 2023 | 11:00 - 13:00

Conferència: Reptes i possibilitats de la intel·ligència artificial a l’educació i a l’aula a càrrec de Miquel Àngel Prats

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la conferència Reptes i possibilitats de la intel·ligència artificial a l’educació i a l’aula a càrrec de Miquel Àngel Prats.

Aquesta xerrada es centrarà en el tema de la intel·ligència artificial i el seu impacte en l’educació, es presentaran les eines més importants d’aquest àmbit que cal conèixer i es discutiran qüestions i dilemes ètics oberts amb la incorporació d’aquestes innovacions a les aules.

Miquel Àngel Prats és mestre, psicopedagog i doctor en Pedagogia i un gran expert en l’àmbit de les noves tecnologies i el seu impacte en l’aprenentatge. Actualment, és professor titular de Tecnologia Educativa, investigador responsable de la línia eduTIC del Grup de recerca consolidat PSiTIC (Pedagogia, Societat, Innovació i TIC) de la FPCEE Blanquerna de la Universitat Ramon Llull i coordinador del Màster Universitari.
L’any 2020 va ser guardonat amb el XXXè Premi Joan Profitós d’Assaig Pedagògic amb l’obra: 10 lliçons per a un ús ètic, saludable i responsable de les tecnologies digitals i és coautor del llibre Aprenentatge mòbil : com incorporar els dispositius mòbils a l’aprenentatge? (2015) i autor de Viure en digital : com eduquem per al món d’avui (2022).

Aquesta conferència, oberta a tothom, s’emmarca en els actes per celebrar Un any a la Biblioteca que commemora el primer aniversari de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Dia: Dissabte, 7 d’octubre de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic