Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

10 d'octubre de 2023 | 11:00 - 12:00

Club de lectura de Novel·la Matins: Jo que no he conegut els homes de Jaqueline Harpman

Amb motiu de la gran demanda, obrim un nou Club de lectura de novel·la, que es trobarà el segon dimarts de mes a les 11:00 h.

I a la primera trobada, aquest mes d’octubre, del Club de lectura de Novel·la Matins es comentarà el llibre:

Jo, que no he conegut els homes de Jacqueline Harpman.

“Quaranta dones estan engabiades i privades d’intimitat en un soterrani, sota la vigilància externa d’un grup d’homes armats. Entre elles hi ha una jove sense nom que no recorda el passat i s’alimenta dels records que li transmeten les altres dones, nostàlgiques de la seva vida anterior.

Un dia, després del so d’una sirena misteriosa, les dones aconsegueixen sortir a l’exterior, a un món despoblat i desconegut on hauran de reinventar-se i d’enfrontar-se a un nou repte, desafiant i ple d’incògnites: la llibertat.

(Sinopsi del llibre)

Club de lectura a càrrec de Neus Abella.

Per assistir al club cal inscripció prèvia. Adreceu-vos a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic:

Tel. 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat

Més info:

La trobada del Club de lectura de Novel·la Matins es farà:

Dia: Dimecres, 10 d’octubre de 2023

Hora: 11:00 h.