Videojocs del mes de febrer

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant el mes de febrer a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS col·laboratiu: Keep talking and nobody explodes

Teniu davant vostre una bomba. I està activada. Segur que mai no n’havíeu vist una de tan a prop, oi? No us preocupeu, al costat del comandament teniu un manual que us ajudarà a desactivar-la. Però tranquils, eh, encara que el compte enrere no es pari, vosaltres tranquils… tic tac, tic tac, tic tac.

• DIMARTS clàssic: Arkanoid

Dóna-li la benvinguda al clàssic entre els clàssics. Hauràs de destruir estructures de maons llançant una bola d’acer que anirà rebotant per tot arreu. Joc arcade clàssic del 1986, creat per Taito Corporation. Aquesta és una versió més moderna del joc original, però el principi és el mateix: destrueix maons sense deixar passar la bola!

• DIMECRES de plataformes: Shady part of me

En aquest joc ets una nena petita que, junt amb la seva ombra, hauràs de superar dificultats emocionals a través d’entorns onírics surrealistes amb una commovedora narrativa plena de girs i sorpreses. Aprèn a cooperar i evolucionar per avançar plegades en aquesta poètica aventura.

• DIJOUS per rumiar: Tetris

Aquest no és el tetris normal, és un tetris on la música i la imatge ballen al ritme de les nostres peces. Sens dubte, és una de les variacions del clàssic rus més innovadores que s’ha fet mai. Prova el “mode viatge” individual per a un meravellós espectacle de música, llums i tetròminos, o bé, competeix amb els teus amics.

• DIVENDRES d’esports: Steep

Recorre un món obert i enorme, on la neu dels Alps sempre és pols fresca i el descens mai acaba. La muntanya és teva i està esperant que l’exploris. Així que posa’t el vestit, ajusta les fixacions i… llença’t!

• DISSABTE familiar: Overcooked 2

Mai ha estat tan complicat fer una amanida… i ja no diguem una hamburguesa! És cert que aquesta no és una cuina normal, que no ets a casa teva còmodament cuinant i que, a més a més, t’has de coordinar amb els teus amics. El caos culinari mai ha estat tan divertit.

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Cats organized neatly (+ 7 anys)

En aquest joc de trencaclosques en 2D tens la responsabilitat d’organitzar els nostres peluts amics de manera que s’ajustin a la quadrícula.

• Townscaper   (+7 anys)

Més que un joc, Townscaper és una joguina amb la qual podràs construir poblats. Experimenta i observa com es combinen els blocs que col·loques donant lloc a sorprenents resultats.

• Untitled goose game    (+10 anys)

Benvinguts a Untitled Goose Game, un simulador de trapelleries en què us posareu a la pell de dues oques disposades a terroritzar tot un veïnat i els seus pobres habitants.

Tauleta de la Sala Infantil (de 3 a 6 anys):

• Petting Zoo (de Christoph Niemann)

Descobreix aquest peculiar zoo amb 21 animals i sorpreneu-vos de com reaccionen. Les il·lustracions de Christoph Niemann són irresistibles gràcies als seus traços senzills i a l’humor que destil·len. Què faria un elefant al teu bany? Pot un gos fer break-dance? Podries tocar les dents d’un cocodril com un xilòfon?

ETIQUETES: Arkanoid, Cats organized neatly, Keep talking and nobody explodes, Overcooked 2, Petting zoo, Shady part of me, Steep, Tetris, Townscaper, Untitled goose game, Videojocs