Videojocs del mes de novembre

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant el mes de novembre a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS col·laboratiu: Gris

Gris és un videojoc indie català de plataformes que combina elements d’acció i trencaclosques. I també és una experiència increïble sobre el dol i la pèrdua.

• DIMARTS clàssic: Galaga

El joc retro arcade ha tornat. La galàxia et necessita; l’has de salvar de la invasió alienígena.

• DIMECRES en companyia: Human fall flats

Un divertit joc de plataformes ambientat en paisatges flotants i onírics. Cada nivell té diverses rutes i cada puzle recompensa l’exploració i l’enginy.

• DIJOUS de velocitat: Untitled goose game

Heu volgut mai ser el dolent d’un joc? Doncs aquesta és la vostra oportunitat! Benvinguts a Untitled Goose Game, un simulador de maldats en què us posareu a la pell de dues oques disposades a terroritzar
tot un veïnat i els seus pobres habitants.

• DIVENDRES comercial: FIFA 2023

L’última edició del simulador de futbol més conegut del mercat. Suposem que no cal que us diguem res més.

• DISSABTE familiar: Human fall flats

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Kart kids   (+6 anys)

Un divertidíssim joc de cotxes en el qual competiràs contra un amic i 60 cotxes més en un circuit ple de sots, salts i obstacles.

• Pupper park    (+7 anys)

En aquest parc els gossos són els protagonistes. Posa’t a la pell d’un gos, corre, explora, espanta les granotes i juga a futbol! I afanya’t a recollir tants ossos com sigui possible abans que tanqui el parc!

• Wattam    (+10 anys)

Un parc de jocs una mica boig en què res no té sentit, però alhora tot ho té. Alguna cosa ha passat i totes les coses han desaparegut del món…

Tauleta de la Sala Infantil (de 3 a 6 anys):

• Petting Zoo (de Christoph Niemann)

Descobreix aquest peculiar zoo amb 21 animals i sorpreneu-vos de com reaccionen. Les il·lustracions de Christoph Niemann són irresistibles gràcies als seus traços senzills i a l’humor que destil·len. Què faria un elefant al teu bany? Pot un gos fer break-dance? Podries tocar les dents d’un cocodril com un xilòfon?

ETIQUETES: FIFA 2023, Galaga, Gris, Human fall flats, Kart kids, Petting zoo, Pupper park, Untitled goose game, Videojocs, Wattam