9 de juny de 2023 | 19:00 - 20:00

Presentació de llibre: Creix en pau de Gisela Roca

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre Creix en pau de l’autora centellenca Gisela Roca.

«La Gisela és mestra d’escola i de ioga, autora i coach per infants i famílies. Després d’uns anys fent de mestra va sentir la necessitat d’escriure el llibre que avui tens a les mans. L’objectiu d’aquest llibre és proporcionar i expandir coneixement i benestar al màxim de persones possible en una societat que necessita “connectar” i confiar més amb els seus poders interiors.

Aquest llibre conté una guia amb activitats i exercicis que et permetran fer “un reset” a la teva ment i alliberar-te de possibles bloquejos emocionals. Aprendràs un seguit de tècniques que podràs practicar fàcilment amb les teves criatures i us ajudaran a connectar amb el vostre autèntic “jo interior”. Fes que tu i els teus infants esdevingueu persones de pau.

El missatge de la Gisela és clar: “Creix com una eruga i vola com una papallona. Permet que la pau entri a la teva vida i a la dels demés i s’hi quedi per sempre”.»

Dia: Divendres, 9 de juny de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic