14 de juny de 2023 | 18:30 - 19:30

Club de lectura de Narrativa Contemporània: La delicadesa de David Foenkinos

A la trobada del mes de juny del Club de lectura de narrativa contemporània es comentarà el llibre:

La delicadesa de David Foenkinos.

“La Nathalie és una dona afortunada. Casada feliçment amb en François, passa els dies envoltada de riures i llibres. Però un dia la pena truca a la seva porta: En François mor inesperadament. La Nathalie s’enfonsa entre les quatre parets de casa i es volca a l’oficina. Però just quan ha deixat de creure en la màgia de la vida, la torna a sorprendre mostrant-li la seva forma més meravellosa.

La delicadesa és la novel·la de l’esperança i la imaginació, la novel·la d’aquell París fascinant en que el dolor i la vulgaritat es transforma en poesia. Un llibre que voldràs tenir sempre a prop per gaudir de nou amb la seva elegància literària o somriure amb el seu ingeni corrosiu, però sobretot, per recordar que sempre, fins i tot en els moments més inesperats, qualsevol cosa és possible.”

(Sinopsi del llibre)

Club de lectura a càrrec de Tina Bassas.

Per assistir al club cal inscripció prèvia. Adreceu-vos a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

(Tel. 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat)

Més info:

La trobada del Club de lectura de novel·la contemporània es farà:

Dia: Dimecres, 14 de juny de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’Octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic