8 de juny de 2023 | 19:00 - 20:00

Òpera a la biblioteca: Ferides de Jofre Bardolet

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us ofereix un cicle de conferències especialitzades en òperes i en concerts, actuacions que estan programades pròximament al Teatre l’Atlàntida de Vic.

En aquesta ocasió la conferència està dedicada a una òpera de nova creació, Ferides i el seu autor, Jofre Bardolet, donarà a conèixer les claus per gaudir-la a la representació que es farà l’11 de juny de 2023 al Teatre l’Atlàntida de Vic dins el programa L’Atlàntida a la biblioteca.

Després de la seva exitosa estrena el juliol del 2021 a L’Atlàntida, l’òpera Ferides torna en una versió semiescenificada i un ensemble integrat a l’escenari. Una relectura de l’obra més fresca però amb la mateixa intensitat.

L’acció se situa en un poble indeterminat de Catalunya al final de la Guerra Civil espanyola. Les tropes nacionals han ocupat ja tot el territori català, però els habitants del poble, de profundes conviccions republicanes, no han perdut encara l’esperança d’aconseguir la victòria final. Malgrat els girs colpidors de la història, el trist context de confrontació entre els bàndols contraris, la guerra cruel, els odis, les venjances i els desamors, res pot evitar que finalment s’acabi imposant l’amor i l’esperança d’un futur millor.

Inscripcions a la biblioteca: 93 883 33 25 / b.vic.pb@diba.cat

La conferència sobre l’òpera Ferides es farà:

Dia: Dijous, 8 de juny de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’Octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic