16 de març de 2023 | 19:00 - 20:00

Presentació de llibre: L’altra cara del somni de Driss Dahbi

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre L’altra cara del somni de Driss Dahbi, un llibre basat en histories reals obtingudes d’entrevistes amb gent estrangera que van ser enganyats al seu país d’origen i també a fora i que sempre han tingut la il·lusió de tenir una vida millor. Amb l’afany d’aconseguir arribar al “paradís d’Europa” amb el temps i les dificultats que viuen s’adonen que aquesta imatge no és real.

L’autor, Driss Dahbi, va néixer al Marroc i va cursar els seus estudis a Suïssa. Actualment viu a Catalunya i parla sis idiomes.

La presentació, a més a més de l’autor, comptarà amb la presència de Josep-Ramon Soldevila, Regidor de Ciutadania, Barris, Cooperació i Participació de l’Ajuntament de Vic.

La presentació del llibre L’altra cara del somni de Driss Dahbi es farà:

Dia: Dijous, 16 de març de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic