17 de març de 2023 | 19:00 - 20:00

Presentació de llibre: Baules. Cartes generacionals de David Pagès i Cassú

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre Baules. Cartes generacionals de David Pagès i Cassú (Pròleg de Josefina Salord)

Es tracta del resultat d’un treball on l’autor ha demanat a descendents i estudiosos d’homes i dones referencials de la cultura catalana que escrivissin dues cartes, una a l’avantpassat o bé a la persona estudiada corresponent; l’altra, a descendents, joves o bé a estudiosos d’una altra generació.

Els personatges referencials són homes i dones d’arreu dels Països Catalans que pertanyen a diferents àmbits professionals. Alguns dels que hi apareixen són: Antoni M. Alcover, Conxita Badia, Miquel Batllori, Mari Pepa Colomer, Pompeu Fabra, Francesc Ferrer Pastor, Alexandre Galí, Carme Karr, Rafael Masó, Aina Moll, Joan Oró, Maria Rúbies, Joaquim Vayreda o Jacint Verdaguer, entre altres.

En aquest llibre hi participa Pilarin Bayés escrivint una de les cartes al seu besavi, el pintor Joaquim Vayreda i una carta a la seva néta Carina.

A la presentació del llibre intervindran:

• Pilarin Bayés, ninotaire
  • Dr. Antoni Bayés, cardiòleg i catedràtic de cardiologia de la UAB
  • David Pagès i Cassú, Llicenciat en filologia catalana, escriptor, professor, dinamitzador cultural i autor del llibre

Per saber-ne més:

Dia: Divendres, 17 de març de 2023