16 de març de 2023 | 17:30 - 18:30

Club de lectura juvenil: “Desconnexió” de Neal Shusterman

Nova sessió del Club de lectura juvenil de la Biblioteca Pilarin Bayés, per a alumnes de 1r i 2n d’E.S.O.

Si t’agrada llegir, conèixer nous autors, fer nous amics.. apunta’t al Club! A més de llegir llibres, els relacionarem amb música, còmics o sèries…

Club de lectura a càrrec de Freddy Gonçalves Da Silva.

A la trobada del Club de lectura Juvenil del mes de març comentarem el llibre:

Desconnexió de Neal Shusterman.

“Una llei implacable. Un únic final. Un conflicte llarg i sagnant als Estats Units va concloure amb una resolució esgarrifosa: la vida humana es considerarà inviolable des del moment de la concepció fins que l’infant compleixi tretze anys. Entre els tretze i els divuit anys, els pares poden decidir «avortar» els seus fills de manera retroactiva amb la condició que des d’un punt de vista tècnic no morin. Aquest procés s’anomena «desconnexió». Actualment, la desconnexió és una pràctica freqüent i socialment acceptada. En Connor, la Risa i en Lev potser aconseguiran escapar-se… Però sobreviuran? Només si arriben als divuit anys podran evitar la desconnexió.”

(Sinopsi de la contracoberta del llibre)

Aquesta trobada es farà:

Dia: Dijous, 16 de març de 2023

Les trobades del Club de lectura juvenil sempre es fan el 3r dijous de cada mes.

Inscripcions a la Biblioteca Pilarin Bayés:

E-mail: b.vic.pb@diba.cat