10 de maig de 2023 | 18:30 - 19:30

Club de lectura de Narrativa Contemporània: La hija de la española de Karina Saiz Borgo

A la trobada del mes de maig del Club de lectura de narrativa contemporània es comentarà el llibre:

La hija de la española de Karina Saiz Borgo.

Novel·la guanyadora del Grand Prix de l’Héroïne Madame Figaro, l’International Literary Prize, finalista del Kulturhuset Stadsteatern Stockholm i nominada al LiBeraturpreis.

Adelaida Falcón, una mestra de Caracas, mor després de patir una llarga malaltia. La seva filla Adelaida, de trenta-vuit anys, queda totalment sola i viu en una ciutat on la violència marca el ritme diari de l’existència. Poc temps després de l’enterrament, troba la seva casa presa per un grup de dones a les ordres de La Mariscala. Truca a la porta de la seva veïna, que no respon: Aurora Peralta, coneguda per tothom com “la filla de l’espanyola” ha mort. En una taula de la sala d’estar troba una carta on se li comunica que li han concedit el passaport espanyol: un salconduit per fugir de l’infern.

La hija de la española és el retrat d’una dona que escapa de tots els estereotips fent front a una situació extrema. Amb la seva primera novel·la, la periodista Karina Saiz Borgo s’ha convertit en la gran notícia literària de l’any.

(Sinopsi del llibre)

Club de lectura a càrrec de Tina Bassas.

Per assistir al club cal inscripció prèvia. Adreceu-vos a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

(Tel. 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat)

Més info:

La trobada del Club de lectura de novel·la contemporània es farà:

Dia: Dimecres, 10 de maig de 2023

Hora: 18:30 h.