Videojocs del mes de gener

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant el mes de gener a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Les sessions de joc (30 minuts) es poden reservar el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

• DILLUNS col·laboratiu: Unravel two

Un preciós joc col·laboratiu en què fem servir dues colorides troques de llana que hauran d’ajudar-se mútuament per poder avançar al llarg del joc, valent-se per això dels seus propis fils. Unravel two, a més de ser una bonica metàfora de l’amistat i la col·laboració, és una obra molt cuidada al seu apartat audiovisual i molt divertida.

• DIMARTS clàssic: Frogger

Joc d’Arcade clàssic de 1981. Ajuda a les granotes a tornar a casa, però compte! Pel camí hauràs d’esquivar alguns perills i posar a prova les teves habilitats.

• DIMECRES en companyia: Never alone

Basat en un conte tradicional dels iñupiaq, un poble nadiu d’Alaska. Una aventura per la supervivència d’un poble per entorns gelats de l’Àrtic d’una bellesa sorprenent. Acompanya els dos protagonistes i descobreix personatges sortits del folklore dels iñupiaq. Tot explicat per un mestre narrador en la seva llengua.

• DIJOUS per rumiar: Active neurons

Activa les neurones i resol els puzles, amb l’acompanyament de música ambient relaxant. Desplaça el quadrat fins arribar a la rodona. Però quan el moguis, tingues en compte que només s’atura quan troba un obstacle. Aprofita’ls per trobar la manera d’arribar a l’objectiu!

• DIVENDRES d’esports: Steep

Recorre un món obert i enorme, on la neu dels Alps sempre és pols fresca i el descens mai acaba. La muntanya és teva i està esperant que l’exploris. Així que posa’t el vestit, ajusta les fixacions i… llença’t!

DISSABTE familiar: Unravel two / Never alone

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Seasons   (+6 anys)

Per què hi ha un ou sobre un monocicle en aquest joc? De vegades és millor no fer-se preguntes sense resposta i simplement gaudir de les coses estranyes i boniques que ens envolten. Aquest passeig pels petits secrets que guarden les estacions de l’any n’és una.

• Townscaper   (+7 anys)

Més que un joc, Townscaper és una joguina amb la qual construir poblats. Experimenta i observa com es combinen els blocs que col·loques donant lloc a sorprenents resultats.

• Pilgrims    (+10 anys)

Un viatger recorre el món vivint aventures i coneixent llocs i gent molt variada. Explora la zona al teu aire, riu amb els companys de viatge que et vas trobant i ajuda’ls amb les seves tasques, utilitzant les cartes que vas recollint.

Tauleta de la Sala Infantil (de 3 a 6 anys):

• Petting Zoo (de Christoph Niemann)

Descobreix aquest peculiar zoo amb 21 animals i sorpreneu-vos de com reaccionen. Les il·lustracions de Christoph Niemann són irresistibles gràcies als seus traços senzills i a l’humor que destil·len. Què faria un elefant al teu bany? Pot un gos fer break-dance? Podries tocar les dents d’un cocodril com un xilòfon?

ETIQUETES: Active neurons, Frogger, Never Alone, Petting zoo, Pilgrims, Seasons, Steep, Townscaper, Unravel two, Videojocs