Club de lectura de Salut mental amb les Biblioteques d’Osona

El Club de lectura de Salut Mental és una activitat que s’emmarca en els actes que s’organitzen a la comarca d’Osona per commemorar el Dia Mundial de la Salut Mental que se celebra el 10 d’octubre i en el qual hi participen els clubs de lectura de totes les biblioteques i bibliobusos d’Osona.

Enguany, a causa de la pandèmia de coronavirus, les activitats s’han espaiat en el temps per garantir-ne la seguretat i moltes d’elles s’han fet de manera virtual.

Aquest és el cas del Club de lectura de Salut Mental d’aquest any, que es farà de manera virtual a través de la plataforma de videoconferència Zoom.

El llibre escollit és Les millors vacances de la meva vida de Neus Canyelles, un llibre que han estat llegint els diferents clubs de lectura de la comarca des de ja fa unes setmanes.

La trobada del Club es farà finalment el dijous 10 de desembre de 2020 a les 19:30 h. i anirà a càrrec de Rosa M. Rubio (membre d’Activament) i Josep Manel Santos (psicòleg del Consorci Hospitalari de Vic).

És un acte obert a tota la ciutadania però cal inscriure’s a una de les biblioteques i bibliobusos participants, que us proporcionaran un enllaç per poder accedir a la trobada virtual.

Us podeu inscriure a la Biblioteca Joan Triadú de Vic:

• En persona, en horari de la Biblioteca
  • Per telèfon: 93.883.33.25
  • Per correu electrònic: b.vic.jt@diba.cat

La trobada del Club de lectura de Salut mental amb les Biblioteques d’Osona es farà:

Dijous, 10 de desembre de 2020 a les 19:30 h. a través de la plataforma de videoconferència Zoom.

Per saber-ne més:

ETIQUETES: Biblioteques d'Osona, Club de lectura de Salut mental, Club de lectura de Salut mental amb les Biblioteques d'Osona, Les millors vacances de la meva vida, Neus Canyelles, Osonament