Les Biblioteques d’Osona amb la Salut Mental 2016

El 10 d’octubre es celebra el Dia Mundial de la Salut Mental amb l’objectiu de fer créixer el coneixement sobre els trastorns mentals i de conscienciar la població sobre aquestes malalties. A la comarca d’Osona, una comissió formada per la Fundació Centre Mèdic Psicopedagògic d’Osona (FCMPPO), l’Associació de Familiars de Malalts Mentals d’Osona (AFMMO), Consorci Hospitalari de Vic (CHV) i la Universitat de Vic (UVic) promou un programa d’actes per acostar aquesta realitat a la població.

logotip_colorDes de l’any 2008, les Biblioteques d’Osona s’adhereixen al Dia Mundial de la Salut Mental organitzant, en col·laboració amb OSONAMENT (Fundació Centre Mèdic Psicopedagògic d’Osona), un conjunt d’actes que pretenen donar a conèixer la problemàtica dels trastorns mentals : LES BIBLIOTEQUES D’OSONA AMB EL DIA MUNDIAL DE LA SALUT MENTAL.

Des de la nostra pàgina web, ampliem el nostre compromís amb la difusió de la salut mental, dedicant un apartat de la web de la Biblioteca a aquesta temàtica (que trobareu al menú horitzontal d’aquesta pàgina web) : SALUT MENTAL. L’objectiu és que aquest apartat reculli notícies, informacions, recomanacions de llibres, de pàgines web i de diferents recursos relacionats amb la salut mental.

Imatges: Osonament, Biblioteques d’Osona

ETIQUETES: Biblioteca Joan Triadú, Biblioteques d'Osona, Dia Mundial de la Salut Mental