Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

1 de setembre de 2023 | 10:00 - 30 de setembre de 2023 | 20:00

Videojocs del mes de setembre

Aquí teniu la programació dels videojocs del mes de setembre a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Amb motiu del Mercat de Música Viva de Vic, que se celebra del 13 al 16 de setembre, la selecció de videojocs d’aquest mes té la música com a element protagonista.

Us recordem que les sessions de joc (30 minuts) són reservables el mateix dia presencialment presentant el carnet de la Biblioteca.

Sala de videojocs (Planta 1) De 12 a 99 anys:

• Sayonara Wild hearts (de Simogo)

No sabem si això és un joc arcade, una història d’amor adolescent o un àlbum musical, així que hauràs de jugar per a descobrir-ho. Deixa que Sayonara Wild Hearts t’acompanyi, cançó a cançó i pantalla a pantalla.

• Just shapes & beats (de Berzerk Studios)

Esquiva els obstacles a ritme de música electrònica.

• She wants me dead (de Hello there Games & RedDeer Games)

Una gata venjativa ha preparat un recorregut mortal. Segueix el ritme i evita les trampes.

• Rytmos (de Floppy Club)

Una galàxia; a la galàxia, diversos sistemes; a cada sistema, diversos planetes i cadascun d’ells format per un instrument estrany; a cada planeta, una peça musical composada per diferents bucles melòdics; per a cada bucle un puzle; per a cada puzle… una solució: sabràs fer sonar l’univers com es mereix?

• Vectronom (d’Art France)

Vectronom sembla un joc senzill de plataformes, però no ho és. En realitat és un joc per ballar! Estigues atent a la música, escolta-la, sent-la i deixa que el seu ritme et marqui el camí, serà ell qui t’ajudi a arribar a la meta.

• Active Neurons 3 (de Sometimes you & Usanik STD)

Activa les neurones i resol el puzle, acompanyat de música relaxant.

• Just Dance (d’Ubisoft)

Comença a escalfar, agafa bé el comandament, tria una cançó que t’agradi i a ballar! Just Dance és un joc de ritme en el qual, al costat dels teus amics, hauràs d’imitar les coreografies de més de 40 èxits musicals. (Recordeu que podreu jugar-hi els dissabtes, el dia familiar a la Sala de videojocs, a partir del 16 de setembre)

Per consultar el calendari adreceu-vos a la Sala de Videojocs de la primera planta de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

• Abzú (de Giant Squid)

Busseja de manera relaxada i gaudint de la vida marina que t’envolta amb aquest joc pausat en e qual ets un robot submarí que vol descobrir l’origen de les ruïnes que jeuen sota l’aigua.

Neda entre algues, peixos, tortugues i manta-ratlles i deixa’t portar a poc a poc per aquest preciós món aquàtic.

Tu explora-ho tot!

• Vectronom (d’ Art France)

Vectronom sembla un senzill joc de plataformes, però no ho és. En realitat és un joc per ballar!

Escolta la música, estigues atent i deixa que el seu ritme et marqui el camí. Així aconseguiràs arribar a la meta.

El joc, publicat per la prestigiosa institució Art France, compta amb una meravellosa banda sonora creada pel compositor Juan Orjuela.

• Fez (de Polytron)

Gomez és una criatura 2D que viu en un món 2D. O no?

Quan se li revela l’existència d’una tercera dimensió misteriosa, Gomez és enviat a un viatge que el portarà fins al final del temps i de l’espai.

Utilitzeu la vostra capacitat per navegar per estructures 3D des de 4 perspectives 2D diferents. Explora un món ple de secrets, trencaclosques i tresors amagats. Desenterra els misteris del passat i descobreix la veritat sobre la realitat i la percepció. Canvia la teva perspectiva i mira el món d’una altra manera.

Tauleta de la Sala Infantil (de 3 a 6 anys):

• Petting Zoo (de Christoph Niemann)

Descobreix aquest peculiar zoo amb 21 animals i sorpreneu-vos de com reaccionen. Les il·lustracions de Christoph Niemann són irresistibles gràcies als seus traços senzills i a l’humor que destil·len. Què faria un elefant al teu bany? Pot un gos fer break-dance? Podries tocar les dents d’un cocodril com un xilòfon?

« Tots els Esdeveniments