25 de març de 2023 | 12:00 - 13:30

Taller familiar : “CAMINS I LABERINTS”

Camins i laberints és un laboratori de lectura ideat i creat per 4 biblioteques de la comarca d’Osona: la Biblioteca La Cooperativa (Centelles), la Biblioteca Antoni Pladevall (Taradell), les Biblioteques de Torelló, i (aleshores) la Biblioteca Joan Triadú (Vic).

Laberints arquitectònics, cinematogràfics, naturals, somiats… i literaris. En aquest laboratori proposem a les famílies participants un laberint literari amb cinc camins diferents, i per tant, amb cinc sortides diferents.

Una elecció a fer: quin camí seguirem? Dubtes, inseguretats que sorgeixen davant el camí a escollir. Ens equivocarem? Ens perdrem? Trobarem la sortida?

Cinc camins que ens portaran a cinc caus on trobarem una selecció de llibres relacionats amb els laberints, amb el camí com a aventura. Perquè la lectura és un camí que ens porta a la imaginació, a descobrir nous mons, a fer nous aprenentatges.

En el marc de la 10a Jornada PEC.

Per a infants de 8 a  10 anys. Places limitades (1 infant + 1 adult).

Places limitades! Inscripcions a la Biblioteca Pilarin Bayés: Tel. 938833325  o  b.vic.pb@diba.cat

Dia i hora : Dissabte 25 de març 2023 —  12:00 h.

Lloc:  Biblioteca Pilarin Bayés. Sala Infantil