20 de març de 2023 | 18:00 - 19:00

Sessió de contes: Contes de 20 en 20 a càrrec de La Faula

Amb motiu del Dia Mundial de la Narració Oral, que es commemora el 20 de març, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a aquesta sessió de narració de contes a càrrec de La Faula, l’Associació catalana de professionals de la narració oral.

Són contes per compartir amb orelles grans i petites, contes per celebrar la festa de la narració oral i homenatjar als 40 sèniors de la Literatura Infantil i Juvenil (LIJ) que formen part de la Llista d’honor de la LIJ catalana de l’IBBYcat i que tant han fet i fan per aquest art.

I com es farà? Doncs narrant i jugant. Els 40 autors proposaran paraules de personatges, llocs, accions i objectes. L’atzar les enllaçarà i s’inclouran en els petits contes que s’explicaran. Seran contes que naixeran allà mateix, s’explicaran i perduraran en la memòria dels assistents.

Art narratiu en estat pur.

Dia: Dilluns, 20 de març de 2023

Hora: 18:00 h.