Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

30 de setembre de 2023 | 11:30 - 12:30

Presentació de conte: “La Lluna, La Sol i l’Ho’oponopono” de Maria Canamasas i Anna Obiols

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del llibre La Lluna, La Sol i l’Ho’oponopono de Maria Canamasas i Anna Obiols.

La Lluna, la Sol i l’Ho’oponopono és un conte escrit i il·lustrat des de la necessitat d’acostar una eina molt poderosa a petits i grans, una eina terapèutica universal.
Aquesta història mostra com aplicar l’Ho’oponopono en tots els aspectes de la nostra vida.

És un mitjà per fer fora el pensament recorrent negatiu, tan present en les nostres vides i un factor d’estrés, per no dir el principal. Les il·lustracions, juntament amb la sintonia de colors, ens permeten entrar en un món màgic on poder crear“.

Recomanat per a famílies amb infants a partir de 6 anys.

Amb la presència de l’autora del llibre Maria Canamasas, la il·lustradora Anna Obiols i la Dra. Ma. Carmen Martínez Tomás.

Dia: Dissabte, 30 de setembre de 2023

Hora: 11:30 h.