9 abril | 18:30 - 19:30

Òpera a la biblioteca: Turandot de Giacomo Puccini

La Biblioteca Pilarín Bayés de Vic us ofereix un cicle de conferències especialitzades en òperes i en concerts de l’Orquestra Simfònica del Vallès, actuacions que estan programades pròximament al Teatre Atlàntida de Vic.

Les conferències aniran a càrrec d’Albert Ferrer i Flamarich, musicògraf i divulgador musical de la Fundació Òpera Catalunya (FOC) i formen part de la programació compartida “L’Atlàntida a la Biblioteca”.

En aquesta ocasió la xerrada es centrarà en Turandot, l’òpera pòstuma de Puccini i la seva gran obra mestra, que és, a més a més, un dels títols més emblemàtics de tot el repertori operístic. Aquesta òpera, molt popular per la seva espectacularitat, és un drama ambientat a la Xina llegendària. Una història complicada i enigmàtica acompanyada per una música majestuosa i espectacular, que inclou l’ària Nessun dorma, una de les més aclamades de tot el repertori operístic, però també altres moments musicals destacats com les àries In questa reggia (Turandot) o Tu che di gel sei cinta (Liù).

L’òpera Turandot de Giacomo Puccini s’interpretarà al teatre L’Atlàntida de Vic el diumenge 28 d’abril a les 18:00 h.

Activitat gratuita.

La conferència sobre Turandot de Giacomo Puccini es farà:

Dia: Dimarts, 9 d’abril de 2024

Lloc: Sala d’actes U d’Octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic