7 de febrer de 2023 | 18:30 - 19:30

Òpera a la biblioteca: Madama Butterfly

La Biblioteca Pilarín Bayés de Vic us ofereix un cicle de conferències especialitzades en òperes i en concerts de l’Orquestra Simfònica del Vallès, actuacions que estan programades pròximament al Teatre Atlàntida de Vic.

Les conferències aniran a càrrec d’Albert Ferrer i Flamarich, musicògraf i divulgador musical de la Fundació Òpera Catalunya (FOC) i formen part de la programació compartida “L’Atlàntida a la Biblioteca”.

En aquesta ocasió la conferència està dedicada a una de les òperes més conegudes de Giacomo Puccini, Madama Butterfly i es donaran a conèixer les claus per gaudir-la a la representació que es farà el 26 de febrer de 2023 al Teatre Atlàntida de Vic.

La seva estrena al Teatro alla Scala de Milà, el 17 de febrer de 1904, amb un èxit escàs, no feia preveure que aquesta òpera, el drama d’una jove japonesa que s’enamora d’un tinent de l’armada d’Estats Units, es convertiria en una de les més representades a tot el món.

Inscripcions a la biblioteca: 93 883 33 25 / b.vic.pb@diba.cat

La conferència Madama Butterfly es farà:

Dia: Dimarts, 7 de febrer de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’Octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic