24 de gener de 2023 | 18:30 - 19:30

Òpera a la biblioteca: Introducció a l’òpera

La Biblioteca Pilarín Bayés de Vic us ofereix un cicle de conferències especialitzades en òperes i en concerts de l’Orquestra Simfònica del Vallès, actuacions que estan programades pròximament al Teatre Atlàntida de Vic.

Les conferències aniran a càrrec d’Albert Ferrer i Flamarich, musicògraf i divulgador musical de la Fundació Òpera Catalunya (FOC) i formen part de la programació compartida “L’Atlàntida a la Biblioteca”.

La segona xerrada divulgativa d’aquest cicle de conferències porta com a títol, Introducció a l’òpera, i permetrà entendre algunes claus de la seva vigència i atractius. Albert Ferrer acostarà al públic a la complexitat de l’òpera com a espectacle en el que interaccionen diverses arts. També es presentaran les diverses tipologies operístiques i vocals comentant alguns dels recursos musicals, formals que les caracteritzen.

Inscripcions a la biblioteca: 93 883 33 25 / b.vic.pb@diba.cat

La conferència Introducció a l’òpera es farà:

Dia: Dimarts, 24 de gener de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’Octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic