12 de desembre de 2023 | 18:30 - 19:30

Òpera a la biblioteca: Festival de valsos

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us ofereix un cicle de conferències especialitzades en òperes, impulsades per la Fundació Òpera Catalunya (FOC), un projecte que té per objectiu la creació, producció, direcció, exhibició i comunicació de les produccions operístiques i líriques donant continuïtat a l’activitat actual i que està vinculat a l’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell, l’Orquestra Simfònica del Vallès, la Fundació Banc Sabadell i la Fundació Fluidra.

Les conferències d’aquest cicle són a càrrec d’Albert Ferrer i Flamarich, musicògraf i divulgador musical de la Fundació Òpera Catalunya (FOC).

En aquesta ocasió la conferència estarà dedicada al Festival de valsos que es podrà gaudir al Teatre l’Atlàntida de Vic el diumenge 7 de gener de 2024.

Amb motiu de la gira per Catalunya de l’Orquestra Simfònica del Vallès amb el Festival de Valsos que ofereix aquesta orquestra anualment des de l’any 1988, dedicarem una sessió a conèixer aquest repertori tant des de la perspectiva musical com històrica descobrint la tradició d’interpretar durant les festes de Nadal les famoses polques, marxes i valsos de la família Strauss, així com d’altres compositors aplegats en aquesta icònica festa musical.

Activitat gratuïta.

La conferència sobre el Festival de valsos es farà:

Dia: Dimarts, 12 de desembre de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’Octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic