Carregant Esdeveniments
  • Aquest esdeveniment ja ha passat.

13 de desembre de 2023 | 18:30 - 19:30

Club de lectura de Narrativa Contemporània: Miss Marte de Manuel Jabois

A la trobada del mes de desembre del Club de lectura de Narrativa contemporània es comentarà el llibre:

Miss Marte de Manuel Jabois.

“1993. Mai, una noia molt jove amb una nena de dos anys, arriba a un poble de costa posant-t’ho tot potes enlaire. De seguida fa amics, coneix en Santi, s’enamoren a l’instant i al cap d’un any celebren un casament que acaba en tragedia quan la nit de la festa la filla de la Mai desapareix misteriosament.

2019. La periodista Berta Soneira es disposa a rodar un documental sobre els fets de fa vint-i-cinc anys. Per això, entrevista a tots els que encara ho recorden, reescrivint el relat que un dia va canviar la vida de tots.

(Sinopsi del llibre)

Club de lectura a càrrec de Tina Bassas.

Per assistir al club cal inscripció prèvia. Adreceu-vos a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

(Tel. 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat)

Més info:

La trobada del Club de lectura de Narrativa contemporània es farà:

Dia: Dimecres, 13 de desembre de 2023

Hora: 18:30 h.