7 de juliol de 2023 | 19:00 - 20:00

20ena edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic acull la presentació de la 20ena edició del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic amb la roda de premsa oberta a càrrec de Quim Crusellas, director del Festival, que es farà el divendres 7 de juliol a les 19:00 h.

Enguany se celebrarà del 18 al 23 de juliol, tot i que des de principis de juliol i fins el dia 14 ja s’estan portant a terme algunes activitats relacionades amb el Festival. Podeu consultar la programació de Més Nits 2023 i del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic en aquest enllaç

En aquesta edició, el cartell tan icònic de les Nits de cinema oriental el protagonitza en Ginko, un arbre longeu, una mica savi però amb esperit jove i ple de llum que té 20 branques, que simbolitzen les 20 edicions del Festival Nits de Cinema Oriental i arrels vigatanes. L’ha creat l’il·lustrador Xevi Domínguez (Xevidom) i té el disseny de Jordi Farrés de Partee.

I per commemorar la vintena edició d’aquest certamen, la Biblioteca Pilarin Bayés acollirà a partir del 7 de juliol l’exposició dels cartells de les edicions passades del Festival Nits de Cinema Oriental de Vic.

Dia: Divendres, 7 de juliol de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.