10 gener | 18:45

Club de lectura en francès: Réparer les vivants  de Maylis De Kerangal.

A la trobada del Club de lectura en francès del mes de gener comentarem el llibre:

Réparer les vivants  de Maylis De Kerangal.

«Simon Limbres mor als 19 anys en un accident de cotxe. És jove, esportista i tots els seus òrgans, excepte el cervell, estan intactes i sans: és el donant perfecte. I només vint-i-quatre hores després, el cor de Simon comença a bategar dins el cos de la Claire. Estem davant d’una novel·la excepcional, una increïble narració èpica sobre un trasplantament: la família, l’equip mèdic, la tecnologia… un escenari on l’autèntic protagonista és el cor de Simon Limbres.

Novel·la guardonada amb el gran premi RTL-Lire, el premi Lectors de l’Express, el premi literari Charles Brisset, el premi Orange del Llibre, el premi París Diderot- Esprits Libres, el premi Relay i el premi dels Estudiants France Culture-Télérama.»

(Sinopsi de la traducció al català del llibre)

Per assistir al club cal inscripció prèvia.

Club de lectura a càrrec de Lurdes Galvany.

Per saber-ne més:

La trobada del Club de lectura en francès es farà:

Dia: Dimecres, 10 de gener de 2024

Lloc: Espai Lab Ausa (Planta -1). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic