9 abril | 11:00 - 12:00

Club de lectura de Novel·la Matins: Tres desitjos abans de morir d’Espartac Peran

A la trobada del mes d’abril del Club de lectura de Novel·la Matins es comentarà el llibre:

Tres desitjos abans de morir : de la mort, el dol i la vida d’Espartac Peran.

«La mare ens havia demanat tres coses abans de morir. No en vam poder complir cap.

Converses, viatges, molta vida i amor per curar aquelles ferides que la mort dels nostres estimats ens deixa a la pell.

A casa, la mort i el dol van seure amb tots a taula. Vaig créixer al costat d’uns pares marcats per la mort del seu primer fill. Era el meu germà gran. No el vaig poder conèixer, no vam coincidir en el temps, però és com si el conegués de tota la vida.

La mort ens ha ocupat molts moments i pensaments. No esquivar-la ens ha fet aferrar amb força a la vida.»

(Sinopsi del llibre)

Club de lectura a càrrec de Neus Abella.

Per assistir al club cal inscripció prèvia. Adreceu-vos a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic:

Tel. 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat

Més info:

La trobada del Club de lectura de Novel·la Matins es farà:

Dia: Dimarts, 9 d’abril de 2024

Hora: 11:00 h.