Un any a la Biblioteca

El 7 d’octubre de 2022 es inaugurar la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic. I en el seu primer aniversari, volem celebrar aquest intens any ple de visites, usuaris, préstecs i activitats de tot tipus.

Per commemorar aquesta efemèride, hem preparat uns actes que estan oberts a tota la població:

Un any a la Biblioteca

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic celebra el seu primer any d’obertura.

Un intens any que volem recordar a la presentació Un any a la Biblioteca que es farà el dijous 5 d’octubre a les 11:00 h. a la Sala d’actes U d’octubre i que està oberta a tothom.

Conferència

Reptes i possibilitats de la intel·ligència artificial a l’educació i a l’aula a càrrec de Miquel Àngel Prats, mestre, psicopedagog i doctor en Pedagogia i un gran expert en l’àmbit de les noves tecnologies i el seu impacte en l’aprenentatge.

La conferència es farà dissabte, 7 d’octubre a les 11:00 h. a la Sala d’actes U d’octubre.

I durant tot el dissabte 7 d’octubre, per celebrar el primer aniversari de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic s’han programat algunes actuacions musicals a diferents espais de la Biblioteca amb grups com Six in town, Fuà, Som contes…

Us hi esperem!

ETIQUETES: Actuacions musicals, Biblioteca Pilarín Bayés de Vic, Conferència, Fuà, Miquel Àngel Prats, Presentació, Reptes i possibilitats de la intel·ligència artificial a l'educació i a l'aula, Six in towm, Som contes, Un any a la Biblioteca