La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic amb el MMVV

Com cada any al final de l’estiu, la música de tots els gèneres envaeix tots els racons de la ciutat de Vic amb l’arribada del Mercat de Música Viva de Vic. I la d’aquest any ja és la 35ena edició.

56 artistes formen part de la programació d’aquest any, que posa el focus a la música d’Itàlia amb 5 propostes d’aquest país i una delegació d’una vintena de professionals italians.

A més a més, durant els dies del Mercat, que enguany se celebra del 13 al 16 de setembre, hi ha programats un total de 59 concerts dels quals 24 són estrenes de disc o d’espectacle en directe.

Podeu consultar la programació de la 35ena edició del Mercat de Música Viva de Vic en aquest enllaç.

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic també s’amara d’aquest ambient musical i durant el mes de setembre podreu trobar exposicions de documents relacionats amb la música a diferents espais de la Biblioteca.

A més a més, la programació de videojocs del mes de setembre, tan a la sala infantil com a la Sala de Videojocs de la Planta 1 també té la música com una protagonista més, amb jocs com Sayonara Wild Hearts, Rytmos, Vectronom, Abzú o Fez entre d’altres. I a partir del dissabte 16 de setembre reprenem els Dissabtes familiars a la Sala de Videojocs de la Planta 1 amb el joc Just Dance.

Podeu consultar la programació de videojocs i el calendari d’aquest Setembre musical en aquest enllaç

ETIQUETES: 35ena edició del Mercat de Música Viva de Vic, Exposicions, Mercat de Música Viva de Vic, Setembre Musical, Videojocs musicals