Arcàdia BPB Capítol 6

El capítol 6 d’Arcàdia BPB, un programa sobre tot allò que es mou (i el que no es mou, també) a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, ja està disponible.

Al capítol 6:

• Entrevista al coordinador de l’espai Lab Ausa de la Biblioteca, Marc Pérez. Descobrirem, a més, la relació entre Pérez i un corredor polonès.
  • Recomanacions: Còmics i una pel·lícula de l’actor preferit de Robert Jové, Nicolas Cage.
  • Parlem de Terra baixa i de com estar al dia de la programació de la Biblioteca Pilarin Bayés.
  • Punt i final musical amb la Cobla Principal Vigatana que va passar fa uns dies a gravar a l’espai Lab Ausa.

Presenta: Robert Jové

ETIQUETES: Arcàdia BPB, Biblioteca Pilarin Bayés de Vic, Cobla Principal Vigatana, Còmics, Lab Ausa, Marc Pérez, Nicolas Cage, Robert Jové, Terra Baixa