Vespres malgastats 2022

Una nova edició del cicle de poesia contemporània Els Vespres Malgastats engega en breu a les biblioteques i bibliobusos d’Osona.

El pròxim 31 de març començarà a la Biblioteca de Manlleu i fins el mes de juny farà parada a les biblioteques de la comarca i a dos bibliobusos. Clourà el seu periple el dia 10 de juny a la Biblioteca de Sant Quirze de Besora.

A més a més, 9 artistes visuals han creat les seves propostes artístiques a partir dels poemes que participen a l’edició d’enguany de Els vespres Malgastats.

Programació prevista:

L’acte de cloenda de l’edició de Els vespres malgastats 2022 es farà, com ja és habitual, el primer cap de setmana de juliol al Monestir de Sant Pere de Casserres i a la Guingueta de La Blava de Roda de Ter.

A la Biblioteca Joan Triadú la trobada es farà el dijous 19 de maig de 2022 a les 19:00 h. amb Joan Deusa i Josep Piera i les propostes d’art visual d’Anna Reixach.

ETIQUETES: Anna Reixach, Cicle de poesia contemporània, Els vespres malgastats 2022, Joan Deusa, Josep Piera