Arrenca una nova edició de Els vespres malgastats

Torna una nova edició de Els vespres malgastats, el cicle de poesia contemporània en català a la comarca d’Osona després que l’edició de l’any 2020 quedés majoritàriament cancel·lada per la pandèmia de Covid-19.

Enguany s’han programat 9 sessions repartides per les biblioteques i bibliobusos d’Osona, seguint les normatives anti-covid i amb aforament limitat. Les sessions es faran majoritàriament a l’exterior.

Les places són limitades i per tant, si es vol assistir a qualsevol de les sessions previstes es recomana reservar plaça, posant-se en contacte amb cada una de les biblioteques o bibliobusos organitzadors. També s’hi podrà assistir sense reserva, però tindran preferència les persones amb plaça reservada.

Com a novetat, aquest any s’enregistraran totes les sessions i es podran veure en format vídeo o escoltar com a podcast a través de la web Els vespres malgastats i a través de les xarxes socials.

Vet aquí les sessions previstes de Els vespres malgastats 2021:evm21

A la Biblioteca Joan Triadú de Vic la sessió programada és pel divendres 21 de maig i acollirà els poetes convidats Maria Sevilla, escriptora, poetessa i docent i Martí Sales, escriptor, poeta, traductor i músic.

Podeu reservar plaça posant-vos en contacte amb la Biblioteca Joan Triadú:

• Telèfon: 93.883.33.25
  • Correu electrònic: b.vic.jt@diba.cat

Per saber-ne més:

La sessió de Els vespres malgastats a la Biblioteca Joan Triadú es farà:

Divendres, 21 de maig de 2021 a les 19:00 h. a la Biblioteca Joan Triadú de Vic (pati exterior).

També es podrà seguir a la web de Els vespres malgastats i a les seves xarxes socials.

ETIQUETES: Cicle de poesia contemporània, Els vespres malgastats 2021, Maria Sevilla, Martí Sales, Recital poètic