Llegim més… per començar. Programa d’activitats

Durant la setmana del 25 al 31 de març a diferents punts de la ciutat de Vic hi haurà un seguit d’activitats que s’emmarquen en el programa Llegim més… per començar, un projecte compartit entre biblioteques, llibreries, el Centre de Normalització lingüística, Associació Espais Escrits i les editorials de la ciutat, tots ells coordinats per la Biblioteca Joan Triadú amb l’objectiu de fomentar la lectura entre els infants de 6 a 12 anys i convertir Vic en una ciutat on la lectura estigui present a diversos espais, es donin a conèixer els equipaments de Vic vinculats a la lectura i facilitar la col·laboració entre entitats públiques i privades d’aquest sector.

Durant aquesta setmana trobareu exposicions, sessions de contes, tallers, etc. Podeu veure la programació a Llegim més…per començar.

A més a més, entre les persones que participin en tres d’aquestes activitats es sortejarà un lot de llibres durant l’acte de cloenda que es farà el dia 31 de març a la Bassa dels Hermanos. Per això hauran de segellar la butlleta de participació en tres de les activitats previstes en el programa Llegim més…per començar.

ETIQUETES: Foment de la lectura, Llegim més... per començar, Pla d'acció cultural de la Ciutat de Vic (2018-2015)