5 d'octubre de 2023 | 18:30 - 20:00

Xerrada: La música per a videojocs. Des dels inicis fins als nostres dies

En el marc del cicle temàtic Música i videojocs, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la xerrada:

La música per a videojocs: des dels inicis fins als nostres dies a càrrec de Gabriel Garrido Garcia.

Com era la música dels primers videojocs? En recordeu alguna? Quina música ens va millor per una banda sonora? La música clàssica?

La música de  l’Ars Nova, Classicisme, Romanticisme, Impressionisme… quin impacte o semblances tenen amb la música per videojocs?

La música actual com el heavy metal, el rock o la música electrònica funciona en aquest camp? Com ha contribuït la informàtica musical en l’estètica musical dels videojocs? Totes les bandes sonores tenen la mateixa forma pel que fa a la música? Hi ha estructures musicals que siguin més aconsellables?

Tot això ho completarem amb una audició de les peces més importants de l’època i amb un comentari de cadascuna d’elles.

Aquesta xerrada s’emmarca en el programa MÚSICA A FONS de foment de la cultura musical des de les biblioteques.

El taller s’adreça a joves i adults de qualsevol edat.

Activitat gratuïta.

La xerrada La música per a videojocs: des dels inicis fins als nostres dies es farà:

Dia: Dijous, 5 d’octubre de 2023

Hora: 18:30 h.