2 de novembre de 2023 | 18:30 - 20:00

Xerrada: Fem de psicòlegs musicals. Com gestiona el compositor el cansament del jugador?

En el marc del cicle temàtic Música i videojocs, la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la xerrada:

Fem de psicòlegs musicals. Com gestiona el compositor el cansament del jugador? a càrrec de Gabriel Garrido Garcia.

Com pot ser que la música per videojocs vagi canviant i adaptant-se de manera lògica a les diverses situacions que té un videojoc? Quin és el procés darrere d’aquest fet? Com es gestiona la fatiga auditiva del jugador?

El videojoc obre aquesta problemàtica que, per exemple, el cinema no té. Ha d’aconseguir que el jugador pugui jugar sessions de 2 i 3 hores sense que la seva oïda es cansi, i això, és un repte enorme pel compositor de videojocs.

Veure’m com es treballa dins d’un software anomenat FMOD amb exemples pràctics i audibles, proposant als assistents crear un espai sonor entre tots.

Aquesta xerrada s’emmarca en el programa MÚSICA A FONS de foment de la cultura musical des de les biblioteques.

El taller s’adreça a joves i adults de qualsevol edat.

Activitat gratuïta. Places limitades

Cal inscripció prèvia:

Tel. 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat

La xerrada Fem de psicòlegs musicals. Com gestiona el compositor el cansament del jugador? es farà:

Dia: Dijous, 2 de novembre de 2023

Lloc: Espai Lab Ausa (Planta -1). Biblioteca Pilarin Bayés de Vic