4 d'octubre de 2023 | 18:30 - 19:30

Xerrada: El dilema energètic a càrrec de Pep Puig Boix

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la xerrada:

El dilema energètic. Mites entorn de l’energia. Però què és l’energia? a càrrec de Pep Puig Boix, consultor en energia i sostenibilitat.

Sense energia, la vida no existeix, doncs totes les formes de vida extreuen energia de l’entorn i la converteixen per poder ser emprada. La humanitat, des que va aprendre a dominar el foc, ha esdevingut la forma de vida dominant a la Terra. I fent servir l’energia, les societats humanes han transformat el món natural. Avui ens adonem que cal reexaminar urgentment aquesta única capacitat humana d’iniciar el foc, doncs l’addicció de la societat a cremar materials fòssils ens ha portat l’escalfament global del planeta.

Xerrada en el marc del programa Altres veus. Parlem d’energia que vol promoure la reflexió sobre temes candents, agitar el debat com a via per a l’entesa i la convivència i fomentar l’esperit crític per ajudar a crear una ciutadania activa compromesa amb la seva comunitat i el seu entorn.

Activitat gratuïta

La xerrada El dilema energètic es farà:

Dia: Dimecres, 4 d’octubre de 2023

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic