1 de juny de 2023 | 9:30 - 30 de juny de 2023 | 20:00

Videojocs del mes de juny

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant el mes de juny a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic. Sessions de joc (30 minuts) reservables el mateix dia presencialment a partir de les 15:00 h. presentant el carnet de la Biblioteca.

Sala de videojocs (Planta 1) De 12 a 99 anys:

• DILLUNS “una mica diferent”:

Never Alone

Basat en un conte tradicional dels iñupiaq, un poble nadiu d’Alaska. Una aventura per la supervivència d’un poble per entorns gelats de l’Àrtic d’una bellesa sorprenent. Acompanya els dos protagonistes i descobreix personatges sortits del folklore dels iñupiaq. Tot explicat per un mestre narrador en la seva llengua.

• DIMARTS clàssic:

Tetris Effect

Aquest no és el tetris normal, és un tetris on la música i la imatge ballen al ritme de les nostres peces. Sens dubte, és una de les variacions del clàssic rus més innovadores que s’ha fet mai. Prova el “mode viatge” individual per a un meravellós espectacle de música, llums i tetròminos, o bé, competeix amb els teus amics en el mode de multijugador.

• DIMECRES en companyia:

Cake Bash

La rebosteria ha cobrat vida. Serà el dònut, la magdalena, el pastisset, o bé el muffin les postres més dolces? Comença la batalla! Demostra la teves habilitats a cada pantalla. Aconsegueix les recompenses per la teva rapidesa, agilitat i astúcia. I recorda… en aquest joc no hi ha amics que valguin.

• DIJOUS de velocitat:

Lonely mountain: Downhill

Un viatge de descens amb bicicleta per paisatges muntanyosos inexplorats. Des del cim fins a la vall! Córrer, salta i derrapa. Però sobretot, intenta no xocar perquè hauràs de tornar a començar.

• DIVENDRES comercial:

NBA 2K23

La darrera edició del millor simulador de la millor lliga de bàsquet del món. Tria qualsevol dels 30 equips actuals de la lliga masculina o dels 12 de la NBA i gaudeix d’una bona patxanga.

FIFA 2023

L’última edició del simulador de futbol més conegut del mercat. Suposem que no cal que us diguem res més.

Just Dance

Comença a escalfar, agafa bé el comandament, tria una cançó que t’agradi i a ballar! Just Dance és un joc de ritme en el qual, al costat dels teus amics, hauràs d’imitar les coreografies de més de 40 èxits musicals.

Nintendo Switch Sports

L’actualització del llegendari Wii Sports ja és aquí. Corda’t el comandament al canell i prepara’t per divertir-te jugant a bàdminton, bitlles, voleibol, tennis, futbol, i fins i tot, a una lluita d’espases.

• DISSABTE familiar:

Never alone (matí)

Nintendo Switch Sports (tarda)

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

Toem (De Something We Made)

Per fi és el gran dia en què et posaràs en marxa per pujar a la muntanya i descobrir de què es tracta aquest fenomen màgic anomenat Toem. Per fer-ho, hauràs de viatjar per diferents llocs i col·laborar amb els seus habitants perquè t’ajudin a arribar al teu destí. La teva eina principal: una càmera de fotos i les teves ganes d’explorar i descobrir.

A Short Hike  (d’Adamgryu)

La Claire se n’ha anat de vacances amb la seva tia May a la muntanya, però està esperant una trucada i té un problema: no hi ha cobertura. Així que haurà de buscar la manera de pujar al pic més alt per poder rebre-la. Camina, salta, planeja per tot el parc i millora les teves habilitats a poc a poc per aconseguir arribar al cim.

Samorost 3  (d’Amanita Design)

Ets un gnom que somia ser astronauta, i un dia l’oportunitat et cau literalment del cel, com un meteorit. Però aquesta vegada no és una roca, és una trompeta… Potser li ha caigut a algú, així que, per què no construïm una nau i viatgem per l’espai per tornar-la? Pel camí segur que trobes molts mons i gent meravellosa…

Tauleta de la Sala Infantil (de 3 a 6 anys):

Petting Zoo (de Christoph Niemann)

Descobreix aquest peculiar zoo amb 21 animals i sorpreneu-vos de com reaccionen. Les il·lustracions de Christoph Niemann són irresistibles gràcies als seus traços senzills i a l’humor que destil·len. Què faria un elefant al teu bany? Pot un gos fer break-dance? Podries tocar les dents d’un cocodril com un xilòfon?