1 de juliol de 2023 | 9:30 - 31 de juliol de 2023 | 20:00

Videojocs del mes de juliol

Aquí teniu la programació dels videojocs que estaran disponibles durant el mes de juliol a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic. Sessions de joc (30 minuts) reservables el mateix dia presencialment presentant el carnet de la Biblioteca.

Sala de videojocs (Planta 1) De 12 a 99 anys:

• DILLUNS “una mica diferent”:

Journey

Això no és només un joc. És un viatge per les ruïnes d’un passat desconegut i una aventura plena d’experiències visuals i sonores. Acompanya el viatger en el seu transcendental periple, ple de màgia, d’obstacles i de sorpreses que guiaran el vostre camí.

• DIMARTS clàssic:

PAC-MAN

Un clàssic entre els clàssics! Un dels primers booms de l’arcade. Va sortir l’any 1980, i des de llavors han anat sortint diferents versions i evolucions .Aquí teniu l’original. Un cop hi jugueu, ja no oblidareu la música i els efectes sonors.
Mengeu-vos tots els punts fugint dels fantasmes, i si us mengeu un punt gros, us els podreu empassar també a ells.

• DIMECRES en companyia:

Overcooked 2

Mai ha estat tan complicat fer una amanida… i no diguem una hamburguesa! És cert que aquesta no és una cuina normal, que no ets a casa teva còmodament cuinant i que,
a més a més, t’has de coordinar amb els teus amics. El caos culinari mai ha estat tan divertit. Talla aquest cogombre, emplata aquest sushi i no desesperis en l’intent.

• DIJOUS de velocitat:

Lonely mountain: Downhill

Un viatge de descens amb bicicleta per paisatges muntanyosos inexplorats. Des del cim fins a la vall! Córrer, salta i derrapa. Però sobretot, intenta no xocar perquè hauràs de tornar a començar.

• DIVENDRES comercial:

FIFA 2023

L’última edició del simulador de futbol més conegut del mercat. Suposem que no cal que us diguem res més.

Just Dance

Comença a escalfar, agafa bé el comandament, tria una cançó que t’agradi i a ballar! Just Dance és un joc de ritme en el qual, al costat dels teus amics, hauràs d’imitar les coreografies de més de 40 èxits musicals.

Sala de videojocs Sala Infantil (de 6 a 12 anys):

Ollie i Bollie

Ollie i Bollie acaben d’arribar a la seva masia però tot està fet un desastre! Les ovelles s’han escapat, el cobert s’ha ensorrat, al cotxe de pedals li falten les rodes… i cal plantar més pomeres! Per què no els ajudes a arreglar-ho tot?

Gnog

Gnog és la metàfora d’una mudança. Una col·lecció d’històries en forma de caixes musicals que van desencadenant-se narrativament a mesura que premem els botons, toquem les palanques i trobem els seus secrets. Gnog és un passeig pel fons marí, és un sopar per a dos en una cabana rural, és una granota menjant arnes a l’estany… És tot això i alhora una joguina divertida. Què més es pot demanar?

Milo and the Magpies (de Johan Scherft / Second Maze)

Qui no s’ha distret mirant el seu entorn? Això és el que li passa al gat Milo, un gat curiós i aventurer, que perseguint les garses s’ha ben desorientat. L’hauràs d’ajudar a retornar al seu jardí. Però no serà fàcil, hauràs de superar diferents puzles per continuar endavant. Ah! I mentre vas fent camí gaudeix dels diferents escenaris tots ells dibuixats i pintats a mà per l’artista Johan Scherft així com de la banda sonora que té cada jardí.

Tauleta de la Sala Infantil (de 3 a 6 anys):

Petting Zoo (de Christoph Niemann)

Descobreix aquest peculiar zoo amb 21 animals i sorpreneu-vos de com reaccionen. Les il·lustracions de Christoph Niemann són irresistibles gràcies als seus traços senzills i a l’humor que destil·len. Què faria un elefant al teu bany? Pot un gos fer break-dance? Podries tocar les dents d’un cocodril com un xilòfon?