19 d'octubre de 2023 | 18:30 - 20:00

Taller Música i videojocs: Tenim un encàrrec… i és per ara mateix

Dins del cicle Música i videojocs, us proposem aquest taller on aprendrem a fer de productors musicals. Amb l’ajut d’un estudi de gravació portàtil mostrarem com es pot crear i manipular la música gràcies a la informàtica musical.
Partirem d’unes imatges i posarem músiques diverses, comprovant com canvia allò que volem transmetre. Gravarem músiques a partir de llibreries de sons, escollirem efectes sonors i els editarem en directe.
Parlarem del procés de portar la música des de l’ordinador fins al faristol del músic intèrpret i del procés creatiu pel qual passa un compositor… Vine amb el vestit de feina i disposat a participar.

A càrrec de Gabriel Garrido Garcia, compositor musical diplomat per l’ESMUC.

Adreçat a joves a partir de 15 anys i adults.

Aquest taller s’emmarca en el programa MÚSICA A FONS de foment de la cultura musical des de les biblioteques.

Activitat gratuïta. Places limitades.

Cal inscripció prèvia:

Tel.: 93.883.33.25 – c.e: b.vic.pb@diba.cat

Dia: Dijous, 19 d’octubre de 2023

Lloc: Espai Lab Ausa (planta -1) de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.