25 gener | 18:00 - 19:30

Taller: Fes el teu videopòdcast en català

El taller de videopòdcast ofereix, per una banda, conèixer un mitjà de comunicació i un espai d’expressió individual i/o col·lectiva en i a través de la llengua catalana; per l’altra banda, també ofereix un empoderament digital en les competències tècniques per a dur a terme un pòdcast. El programa que s’utilitzarà és l’OBS, apte per a totes les games d’ordinadors, d’ús lliure i en català.

Taller a càrrec d’Adrià Aparicio, Màster en Estudis de Cinema i Audiovisual Contemporanis i ànima del projecte audiovisual Cicuta.

Aquest taller es farà durant 8 sessions de 90 minuts (del 25 de gener al 14 de març, amb un total de 12 hores de durada) els dijous, de 18:00 h. a 19:30 h. a l’Espai Lab Ausa de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Més informació i inscripcions: Web dels Centre cívics de Vic

Preu per alumne: 35€

Organitza: CCVIC i Biblioteca Pilarin Bayés de Vic

Dia: Dijous, 25 de gener de 2024

Hora: 18:00 h.

Lloc: Espai LAB Ausa. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.