2 de desembre de 2023 - 22 de desembre de 2023

Gratuït

Taller d’introducció al Live Coding

Una aproximació a la producció musical utilitzant el codi de forma creativa.

El live coding és una disciplina que consisteix en la utilització del codi de programació de forma creativa per tal d’obtenir un resultat sonor i/o visual. A través de 4 sessions pràctiques ens capbussarem en el programa de codi obert Tidal Cycles, una eina que agilitza enormement les tasques de producció i que està pensada pel directe. Experimentem en col·lectiu!

La inscripció és gratuïta. La pots fer a través d’aquest formulari.

Amb l’acompanyament d’Eloi Isern (aka Eloi el Bon Noi). Impulsat per Osona Lab City i la Biblioteca Pilarin Bayés.

Obert a tot tipus de perfils. No es requereixen coneixements previs ni de programació ni de música.

Et recomanem que, si en tens, a les sessions portis l’ordinador portàtil i auriculars.

Quan: els dissabtes 2, 9 i 16 de desembre de 10.30 h a 13.30 h + divendres 22 de desembre a la tarda (sessió d’exhibició col·lectiva final).
On: Biblioteca Pilarin Bayés – Passeig de la Generalitat, 1. Vic.