10 de novembre de 2022 | 17:00 - 18:00

TALLER: Connecta’t. Saps el que pots demanar a l’Administració?

Des de les biblioteques públiques t’ajudem amb tallers d’alfabetització digital i petites càpsules formatives que et proporcionaran les habilitats per fer diversos tràmits en línia.

Descobreix tot el que es pot fer des del teu dispositiu i aprèn a fer servir aplicacions i altres recursos, sempre amb seguretat i protecció a la xarxa. L’objectiu d’aquests tallers és anar avançant en els teus aprenentatges pel món digital.

Al programa de tallers Connecta’t hi ha sessions de molts àmbits diferents (aprendre a navegar per internet, ús de dispositius mòbils, edició de vídeos, presentacions amb eines digitals, xarxes socials…).

En aquesta sessió aprendrem a relacionar-nos amb l’administració des del punt de vista digital:

• Demana cita al CAP i accedeix a la meva salut
  • Com obtenir l’IdCAT Mòbil
  • Signar documents electrònics
  • Pagar o gestionar tributs
  • Demanar una subvenció a la Generalitat o un carnet de família nombrosa
  • eTRAM o com accedir als tràmits generals
  • Com preparar un Factura electrònica
  • Tramitar la sol·licitud de Renda Mínima Garantida
  • Inscripció al SOC
  • Consultar la teva informació amb l’Agència Tributària o fer gestions
  • Tramitació de beques