22 de novembre de 2023 | 18:00 - 20:00

Taller Connecta’t: Fake news, no et deixis enganyar!

Des de les biblioteques públiques t’ajudem amb tallers d’alfabetització digital i petites càpsules formatives que et proporcionaran les habilitats per fer diversos tràmits en línia.

Descobreix tot el que es pot fer des del teu dispositiu i aprèn a fer servir aplicacions i altres recursos, sempre amb seguretat i protecció a la xarxa. L’objectiu d’aquests tallers és anar avançant en els teus aprenentatges pel món digital.

Al programa de tallers Connecta’t hi ha sessions de molts àmbits diferents (aprendre a navegar per internet, ús de dispositius mòbils, edició de vídeos, presentacions amb eines digitals, xarxes socials…).

Els taller Fake news, no et deixis enganyar! ens permetrà conèixer com identificar les noticies falses i també eines per detectar-les i verificar la informació.

Les fake news o les notícies falses estan a l’ordre del dia a xarxes socials, webs, etc. En aquesta formació veurem com diferenciar la informació fiable de la que no ho és, tot oferint recursos per aplicar una mirada crítica davant d’una notícia apareguda a la xarxa. Es tractaran temes com les notícies falses, la desinformació, les fonts fiables, la identificació de perfils autèntics, la detecció de bots i els deep fakes.

Aquesta activitat forma part del programa “BiblioLab” de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona.

Taller gratuït. Places limitades.

Inscripcions: Tel.: 93.883.33.25 – c.e.: b.vic.pb@diba.cat

Dia: Dimecres, 22 de novembre 2023

Hora: 18:00 h.

Lloc: Aula d’informàtica ACTIC de la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic.

Places limitades.

Inscripcions: 93 883 33 25 – b.vic.pb@diba.cat