16 febrer | 18:30 - 20:00

Presentació de llibre: Terra fèrtil de Marta Coll Autet

La Biblioteca Pilarin Bayés de Vic us convida a la presentació del poemari:

Terra fèrtil (allà on creix la veritat) de Marta Coll Autet. Il·lustracions de Jana Bertran Folch.

Els versos d’aquest llibre ens duen a emocions i situacions que tots vivim, traient-ne les capes supèrflues, com qui indaga sota terra fins a trobar l’arrel, que no és cap altra que la veritat. Marta Coll fa servir la paraula per retratar la bellesa del dolor i trobar l’harmonia dins del caos. Ens fa travessar les profunditats per després volar cel amunt; es pot entreveure una transformació en l’esdevenir del llibre: d’estar colgada a brotar.
Hi trobareu una poesia vivencial nascuda des de les entranyes, amb una força expressiva i una contundència amable, capaces de sacsejar-te i inspirar-te alhora.”

Sinopsi del llibre

Recital musicat amb la presència de l’autora i el guitarrista Xevi Ariza.

Dia: Divendres, 16 de febrer de 2024

Lloc: Sala d’actes U d’octubre. Biblioteca Pilarin Bayés de Vic